Sista målen för 2016

Hej, har lite svårt att hitta insperation just nu rent allmänt, försöker pigga upp mig med vitaminbombade smoothies , men nja, hjälper varken humöret eller immunförsvaret, bara lite sprattel i tårna just för sekunden ;) 
(när jag äter eller dricker någonting gott så vickar jag på tårna ^^  )
 
Men kommer sätta upp lite livsmål just nu för att avsluta detta året ( jo det är viktigt ibland att sätta upp mål) det enda jag har just nu är just pga det är så energi krävande av mig, och under studerandet ( av åtminstonet uppläsning av ämnet) kommer jag nog bosätta mig med min mamma då min man är ett så stort störande moment när jag försöker enda in i <3.. ..
 
Men mitt mål 2016 är
.....
 
Att läsa upp min matte 1 A på gymnasie nivå , tjuvstartat redan nu (kursen börjar imorgon) men guud vad kämpigt, jag förstår ingenting och det SVÅRASTE är när dom skriver en fråga med text..då ser jag ju inga siffror och min hjärna kopplar inte riktigt, gosh....TUR Jag har nära och kära som är GULDvärda och som hjälper mig med detta utan att dömma mig :)
 
Bildresultat för svårt med matematik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0