Min presentation

Varit osäker på om jag ska ha vågat skriva blogg igen, då jag haft människor i min omgivning som lidit av psykisk ohälsa, som trackasserat mig och följt bl.a mitt liv via då jag skrev bloggen.
Tyvärr har det påverkat mig enormt...
 
men jag ska försöka att vara personlig men endå inte om ni vet vad jag menar? :)
 
Snart är min lillakille 1 år, det blir bara "fest med familjen" för jag orkar helt enkelt inte hålla i 2 kalas själv, vill inte missa hans första kalas lixom , ifrån oss kommer han få en hoppko, 2 nya böcker och ett litet kök ifrån ikea (den nya och mindre versionen)
 
snart ska vi även kolla på ett hus, ute på "landet" jag ser fram att efter 2 år som gift äntligen kunna starta ett eget liv ...för jag har haft det riktigt jobbigt...och allt har blivit vänt emot mig, för ja de är ju lättast att skylla ifrån sig eller vad säger ni ? ;)
 
så behöver verkligen dethär, komma ifrån de gamla som inte behövs längre :) tänka på det bästa för min lillkille.
 
Jag ser mig själv som ensamstående mamma just nu :) men hoppas på bättre tider hehe .
 
Om vi köper det huset, så ser jag framemot att kunna få inreda det som VI VILL och som VI vill ha det, inte någon annan , den friheten är inte en ofc situation för alla, har man sjuka människor i sin omgivning.
 
ISåfall kommer detta mest bli en inredningsblogg med hur det går för oss och vårt alldeles egna hem <3
kommer lämna octavius "utanför" eftersom jag märkt hur sjuka andra mammor kan vara, som exempel, jag sa (och jag är helt ärlig) ät vad man vill när man är gravid bara i lagom mängd så är de ingen fara. ja då skriver ANDRA Mammor socialen borde ta mitt barn ifrån mig och TUR han är frisk .......man bara WHAT?! .. så nej, hur jag fostrar mitt barn, klär honom, låter han äta. det är mine buissnes...
 
Det var lite om mig, nu ska jag drömma mig bort om att inreda octavius barnrumm ^^
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0