ångest *

Hej , Hej.
 
Skolan går bra, och fick ett C till ( trammsigt nog är jag stolt, för att det är ett vg och inget G eller IG ) för mig var skolan aldrig en trevlig stund, har bara dåliga minnen därifrån som byggt mig till den personen jag är idag... så WOW Mitt medelbetyg har nu höjts till C hurra!  har psykologi kvar på tisdag då är det muntligt* kommer nog gå bra sålänge det är E blir jag nöjd <3
 
Praktiken närmar sig med stora kliv , det är läskigt jag måste erkänna , jag r både stressad och börjar få lite lätt depression... nog pga all stress jag känner, att mitt privata liv rasar samman. Så är det inget funkar någonsin som jag vill. Allting som startar bra slutar alltid illa. mina närmsta vänner ger mig kall handen och ignorerar mig känslomässigt. så just nu är det tufft.. mitt liv är inget roligt alls bara min son som gör mig aningen glad*  att få göra saker med han gör att ja känner livsglädje igen.
 
Blir stressad av konstiga arbetstider på praktiken, att timmarna ENDÅ inte går ihop, att min son inte får se sin mamma lika ofta :l  nä det är där skon klämmer. och det gör så ont i mitt hjärta...
 
Bara att jobba på mitt virkprojekt...en mops vagnhäng, den påbörjades åt en liten bebis som nu är ett änglabarn, men ja kanske någon annan får glädje av den ? :)  sedan efter detta projektet, ska jag virka en stor grön TRAKTOR åt min älskade son. med en pingla i han älskar ju traktorer och plus får jag avslappning. Inget får mig så avslappnad som att sitta med virkning sömnad eller stickning. 
 
Well, får väl börja med arbetet redan nu, så att det är gjort. så dumt att ha 100% praktik men också 2 ämnen...det är tufft och hela vår klass är oroliga vi kommer ju gå in i väggen :( känns inte bra för någon men våra röster blir inte hörda... ..
 
Imorgon/Idag blir det väla. kolla ett par specialskor till jobbet, skor som klarar 14 timmars pass någon gång sådär ibland utan att ja ska få skoskav från helvetet.
 
Göra upp schema dagarna då jag inte kan hämta octavius, göra schema så ja kan träffa mina vänner.schema till familjen men även till egentid = Gå  och gymma plus läsa plugg....alltså multitasking.... men detta ska ju orkas av mig... så ja får möta upp detta....sätta mig ner imorgon och bara låta allt sjunka in och göra bästa planeringen möjligast åt min son <3 min finaste lilla skatt mamma har <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0