att få missfall ....

Hej,
Ja som rubriken lyder, jätte tråkig händelse, jag var gravid i ca v 6 men den blev avbruten. Var på gynakuten och visade bilder , tog blodprov och annat. Allt såg fint ut men enligt blodprovet var jag inte gravid längre.
Vi satt ner och pratade och som det verkade enligt läkaren så hade ett ägg blivit befruktat men inte riktigt utvecklat till foster annars hade man sätt det i "resterna" kroppen kasta ut.
Därför hade jag inte jätte ont, blev mest matt, kallsvettig och mensliknande smärta endast.
 
 
Så visst är jag ledsen, och känner vad har jag gjort för fel? varför blev det inte bra denna gången ? började gråta när min lilla tog på magen för det hade jag ju gjort nu i mer än 1 månad :( ush   Men dom sa mina värden var oförskämt bra och inget är fel så det borde gå hur bra som helst nästa gång.
 
 Jätte tråkigt men det händer tyvärr ganska vanligt, oftast märker man inte alls av dessa tidiga missfall och ca 30% av alla gravida får det .
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0