fortsättning på skolan ;)

Hej hej,
 
kan väl börja med att skriva jag fyllde år igår, var nästintill perfekt och jag kände mig faktiskt väldigt rik, ja rik på kärlek, och på första gången på länge kändes det faktiskt som, den finaste presenten var att bli firad av min familj jag sket faktiskt i presenterna (fast dom såklart även var väldigt fina)
 
ska ha kalas 29 för familjen, och vill jätte gärna ha för alla mina vänner <3 
 
Så nu till skolan och min undersköterska utbildning-
 
Fick E på medicin vilket jag är såå glad för, var så mkt att läsa och faktiskt svårt när man inte riktigt vet vilka frågor dom går efter. sedan C på specialpedagogik, mítt mål är snitt betyg C vilket är det jag har hittills, nu är det 2 tunga ämnen på 50 poäng och jag tror jag avlider så grymt tempo är det, tur jag intresserar mig för ämnena och tycker dom är roliga. Psykologi och psykatri, sedan är det onödigt vi ska kunna så mycket. inte mitt jobb som undersköterska att diagnosera patienten, men förstår de är för jag ska kunna läsa av på jobbet.
 
Ikväll ska jag göra portabello hamburgare åt lilla familjen, så sugen och kommer bli så gott ;) med sallad, tyvärr hinner jag inte göra picklad rödlök till dagens burgare, men grymt gott tillbehör till det mesta <3
 
Har även börjar gymma så har mycket som ska klicka i livet, kan väl skriva upp mitt årsmål?
 
Börja läsa /övningsköra
gymma för att gå ner i vikt (sätter 5 kg som mål sedan lägger jag på detta för att bilda ett realistiskt mål )
få snitt betyg C
Skaffa timmjobb
och bli en bättre mamma till octavius, man kan alltid utveckla detta vidare .
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0