uppdatering* better late then never <3

Hejsan, Tror inte direkt på att någon läser bloggen, men bra för mig att kunna uppdatera så jag har koll på livet <3
 
Detta är min sista vecka ALP och jag har stortrivts på mitt ställe <3 jag hoppas på timmar där medans jag studerar!  studerandet har blivit lite lidande då jag tyvärr som många andra i klassen helt enkelt INTE hinner tänk er själva, 100% ALP sedan 100" studerande OCH !! man ska hinna med ett eget liv, speciellt med en liten hemma.... .det går int eoch har varit 2 katastrof månader, så p ådet sättet längtar jag tillbaka.... men att jobba timmar sidan om är HELT fungerande suttit och räknat och ja det kan väl funka `
 
Vi jobbar även på barnfronten, förra gången blev tyvärr MF i vecka 6 ca , knappt ja märkte jag var gravid innan det avbröts, så denna månaden testade vi igen, gick efter mensen från mf och använder en app som hjälper mig hålla koll på ägglossningen.
 nu har min  menstruation uteblivit i snart 1 vecka, haft illamående från hell i 1,5 vecka, det har spännt enormt vid brösten och där nere, men inte i närheten av vad ja brukar få vid mens.
Bara hålla fingrarna där är en liten pyttis som är där inne och bara inte är redo att säga hej än. inte direkt stressad,. mer otålig, är jag gravid? då vill ja gärna veta så ja inte går och driker alkohol exmp, eller äter fel kost.  Annars vill jag GÄRNA ha min mens, för bara normalt blir jag RIKTIGT sjuk av min mens , 2 dagar innan brukar ja ligga och spy m feber och kallfrossa.... tänk er då en mens förskjuten på x antal veckor??? ja kommer inte kunna gå ut på 1 vecka :(
 
¨är så osäker efter MF , och många säger olika till mmig, så vågar inte tro det finns någon liten där inne riktigt än, vill se ett plus först tack . x,D
 
Bildresultat för pregnant week 5
 
 
Snart kommer jag kunna uppdatera oftare, för er som annars vill följa mig har jag en öppen instagram mammawibbels #
 
Puss på er
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0